streda 1. mája 2013

Treska na zázvore a zmesi 4 korení

Už dlhšiu dobu som si lámala hlavu s tým, čo s mojou treskou v mrazáku. Mrazené ryby nemajú vyraznú chuť a tak som musela vymyslieť omáčku, ktorá dodá treske ten správny peps. Použila som teda zázvor, zmes 4 korení, sójovú omáčku a aby toho nebolo málo, pripravila som skaramelizovanú cibuľku s čiernou reďkvičkou.
pre 4 osoby potrebujeme:
  • 400g tresky
  • 1 cibuľa
  • 50g čiernej reďkovky
  • 15g čerstvého zázvoru
  • 1 KL zmesi 4 korení
  • 2 PL sójovej omáčky
  • smotana na varenie
Najprv si nakrájamé cibuľu na pol-kolieska a hodíme na panvicu s olejom. Pridáme na prúžky nakrájanú čiernu reďkvičku a skaramelizujeme spolu s cibuľou. Odstavíme.

Do menšieho poháriku si pripravíme zálievku - očistený zázvor si nastrúhame, pridáme k nemu zmes 4 korení, 2 PL sójovej omáčky a trošku vody. 

Kúsky tresky opečieme z každej strany na masle+oleji. Keď je ryba opečená z každej strany, nie moc dlho, aby sa nerozpadla. Keď je ryba opečená, zalejeme ju zmesou, ktorú sme si pripravili v menšom poháriku. Premiešame opatrne, aby sme nepoškodili rybu a zalejeme smotanou na varenie. Prikryjeme a necháme dusiť na slabom plameni približne 10-15 minút. Podávame s ryžou a skaramelizovanou cibuľkou a čiernou reďkovkou.

Dobrú chuť!

Print Friendly and PDF

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára