utorok 27. novembra 2012

Jablkovo-carambarove muffiny

Carambar je karamelová tyčinka, ktorú vo Francúzsku nájdete v každom obchode. Na Slovensku určite existuje karamelový cukrík, ktorý vám nahradí super Carambar.
Potrebujete:
  • 125g  masla
  • 300g múky 
  • 1 KL kypriaceho prášku
  • 120g kryštálového cukru
  • 2 vajíčka
  • 20 gr crème fraîche
  • 12 karamelových tyčiniek/ cukríkov 
  • 2 jablká Golden

Rúru treba predohriať na termostat 6/180°C.

Maslo rozpustíme buď v mikrovlnke na menšom stupni alebo v kastróliku na slabom plameni.

V miske si rozmiešame vajíčka s cukrom, až do biela.
Pridáme preosiatu múku s kypriacim práškom a zmiešame.

Do tejto zmesi prilejeme za neustáleho miešania rozpustené maslo a creme fraiche, kým nám nevznikne homogénne cesto.

Jablká očistíme a karamelové cukríky, v mojom prípade tyčinky, rostrihneme (áno, ja som strihala :).
Jablká nakrájame na malé kocky a a spolu s kúskami karamelových cukríkov pridáme do cesta.

Týmto cestom naplníme formy na muffiny, no fajn, ja som dávala do mini-mini cake-muffinových foriem :) , do 3/4.


Dáme do rúry asi na 20 minút.

Print Friendly and PDF

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára